وبلاگ کتابخوان فیبوک

منو

 

کتابخوان چیه و چیکار میکنه؟

کتابخوان ابزاری شبیه تبلته که برای کتاب خوندن بهینه شده؛ اما اشتباه نکنید کتابخوان تبلت نیست.
درد سر از اینجا شروع میشه که شما بخواین توی تبلت یا موبایل کتاب بخونین. بعد از چند ساعت خیره شدن در تبلت احساس خستگی در چشم هاتون می کنید و گاهی هم سردرد. این به دلیل تکنولوژی ساخت نمایشگرهای تبلت و موبایله که امکان استفاده طولانی مدت رو از اونها می گیره. درواقع تبلت ها یا موبایل ها از نمایشگرهایی استفاده میکنن که با روشن کردن نقطه هایی نورانی، متن یا تصویر رو نمایش میدن. اما کتابخوان ها چطور؟
نمایشگر کتابخوان ها با تبلت ها، زمین تا آسمون فرق میکنه. نمایشگرهای کتابخوان مجهز به تکنولوژی جوهر مغناطیسی هستند که هیچ نوری از خودشون ساطع نمی کنن و تنها با انعکاس نور محیط کار می کنن و نکته اش اینه که شما در تاریکی قادر به خوندن نیستید. البته در بعضی مدل های کتابخوان چراغ فرانت لایت وجود داره که به شما امکان مطالعه در تاریکی رو هم میده. تکنولوژی جوهر مغناطیسی باعث میشه شما هنگام مطالعه احساس خوندن کتاب رو داشته باشید به طوریکه همانند کتاب بدون احساس خستگی در چشمان تون کتاب بخونید و لذت ببرید.
تکنولوژی نمایشگر جوهر مغناطیسی همچنین باعث میشه مصرف انرژی کتابخوان به شدت پایین بیاد. جوری که یکبار شارژ می کنید و هفته ها بدون شارژ کردن از این ابزار استفاده می کنید.
همچنین احتمالا براتون زیاد اتفاق افتاده که زیر نور خورشید خواستید یه چیزی رو توی موبایل و تبلت تون بخونید و با سختی مواجه شدید. با کتابخوان شما می تونید در نور مستقیم خورشید هم براحتی کتاب بخونید، کاری که از موبایل ها و تبلت ها بر نمیاد.
کتابخوان ساخته شده تا شما یک مطالعه راحت و آرامش بخش رو داشته باشید. پس اگر مطالعه رو دوست دارید پیشنهاد ما اینه که حتما به دردتون میخوره.
درحال حاضر کتابخوان های متنوعی در بازار موجوده که برخی شون خیلی خوب از فارسی پشتیبانی میکنن، صفحات وب رو باز میکنن و مجهز به قلم مغناطیسی هستند.
ما سعی می کنیم شما را کم کم با اونها آشنا کنیم. پس ما با همراه باشید.

@fibook
fibook.ir

دسته بندی ها: معرفی کلی

دیدگاه ها

  • ارسال شده: فروردین ۱۰, ۱۳۹۶ ۰۳:۱۳

    فاطمه

    خیلی خوب بود
  • ارسال شده: اسفند ۴, ۱۳۹۷ ۰۹:۳۲

    جزایری

    سلام آفرین نوشتار خوبی بود. خدا قوت